موسسه ثبتی و حقوقی تکسفیر
موسسه ثبتی و حقوقی تکسفیر
خرید برند در تهران

راهنمای جامع خرید برند در تهران + مدارک حقیقی و حقوقی

خرید برند در تهران تاثیر چشم گیری بر توسعه فعالیت های شغلی شما بر جای می گذارد. این برندها برای افزایش اعتبار مراکز تولیدی، فروشندگان و… به کار می روند و مشتریان بیشتری به این مراکز جذب می کنند. شما می توانید برندهای تجاری را به صورت از پیش آماده و ثبت شده دریافت کنید و هزینه ناچیزی برای خرید آن ها بپردازید. این فرایند با در نظر گرفتن قوانین این حوزه انجام می شود و هیچ محدودیتی برای کارفرمایان و صاحبین کسب و کارها به وجود نمی آورد.

امروزه خرید برند های آماده و ثبت شده از جمله روش های محبوب برای کسب و کارها است. این روند به شما اجازه می دهد تا برندهایی که قبلاً توسط دیگران ایجاد و ثبت شده اند را به صورت آماده دریافت کنید و از مزایا و اعتبار آن ها بهره مند شوید. همچنین خرید امتیاز برند با رعایت قوانین و مقررات مربوطه، بدون محدودیت برای کسب وکارها و کارفرمایان انجام می شود.

با توجه به اهمیت برندها در ایجاد تفاوت و شناخته شدن در بازار، خرید برند های تجاری می تواند به شما این امکان را بدهد که به سرعت و با کمترین هزینه به شناخت و اعتبار بیشتری دست یابید. این روند نه تنها به شما کمک می کند تا از امکانات یک برند قوی بهره مند شوید، بلکه به توسعه و رشد پایدار کسب و کار شما کمک می کند. از این رو خرید برند های تجاری می تواند به عنوان یک راهکار موثر برای افزایش توان رقابتی و بازاریابی شما مطرح شود.

خرید برند در تهران

  • خرید برند در تهران در سریع ترین زمان ممکن انجام می گیرد و در وقت و زمان افراد صرفه جویی می کند. برای این منظور حتما باید به اصالت برند مورد نظر دقت داشته و از این مهم اطمینان حاصل کنید. به این ترتیب پس از خرید علامت تجاری از پیش ثبت شده به سهولت از آن استفاده خواهید کرد.
  • پیش از هر اقدامی برای خرید برند حتما با کارشناسان امور حقوقی مشورت به عمل آورده و از این رویه اطمینان حاصل کنید. در برخی موارد یک اشتباه کوچک در این پروسه عواقب بسیاری به همراه دارد.
  • برند شما باید به صورت قانونی ثبت شده باشد. به همین خاطر باید به شرایط ثبت آن در سامانه های دولتی دقت داشته و مدارک مربوط به این حوزه را نیز بررسی کنید. مهمترین قانون در این حوزه پیروی از شرایط ثبت برند و اختراعات است که در سال های اخیر قوانینی در این حوزه تصویب شده است.
  • در خصوص خرید برند به اسناد عادی و امضای بین طرفین اکتفا نکنید. برای این منظور حتما به سراغ کارشناسان امور ثبتی بروید و این فرایند را در دفاتر اسناد رسمی پیگیری کنید.

موسسه تکسفیر یکی از موسسات معتبر و متخصص در زمینه ثبت و خرید برندها است. این موسسه با ارائه خدمات حرفه ای و کارشناسان متخصص به مشتریان امکان می دهد تا به سرعت و به صورت قانونی برند موردنظر خود را تهیه کنند. این موسسه با تاکید بر اهمیت اصالت برند و رعایت قوانین ثبت به مشتریان خود اطمینان می دهد که پس از خرید برند، از آن به بهترین شکل و با سهولت استفاده خواهند کرد. تکسفیر با تمرکز بر اهمیت ثبت قانونی برند به مشتریان خود کمک می کند تا از مراحل مختلف خرید نام و علامت تجاری به بهترین شکل ممکن عبور کنند.

خرید برند در تهران
خرید برند در تهران

مهمترین نکات خرید برند در تهران

  • در زمان خرید برند به مفاد مربوط به طراحی و انتخاب نام آن دقت داشته باشید. برای بسیاری از برندهای قابل فروش در تهران امکان انتخاب نام از سوی کارفرما وجود دارد. با این وجود در زمان خرید به اطلاعات ثبتی پیرامون آن دقت کنید.
  • به هزینه های مربوط به طراحی برند در حین خرید دقت داشته باشید. شما می توانید این برندها را با در نظر گرفتن موضوع فعالیت های خود خریداری کنید. با این وجود باید برخی هزینه ها را در خصوص تغییرات ظاهری لوگو، تغییرات برخی حروف یا کلمات و… بپردازید.
  • در زمان خرید برند در تهران حتما به اعتبار مرکز فروش مورد نظر دقت داشته باشید و این برندها را از مراکز مطمئن و باتجربه خریداری کنید. برندی که قصد خرید آن را دارید باید به صورت قانونی و رسمی به نام شخص فروشنده باشد و از او به شما منتقل شود.

مدارک اشخاص حقیقی برای خرید برند

  • کارت ملی و شناسنامه فرد خریدار و فروشنده
  • مدارک مربوط به ثبت قانونی برند مانند گواهینامه ثبت علامت تجاری
  • صلح نامه بین طرفین
  • کارت بازرگانی در صورت نیاز
  • جوازهای تاسیس
  • جواز کسب
  • پروانه بهره برداری

مدارک اشخاص حقوقی برای خرید علامت تجاری در تهران

  • ارائه روزنامه رسمی با درج نام برند و تغییرات پیرامون آن در روزنامه
  • مدارک مربوط به ثبت قانونی برند مانند شرایط قبلی
  • مدارک هویتی مالکان قدیمی برند و مالک جدید
  • مدارک ثبت شده در دفترخانه های اسناد رسمی

شرایط اجاره و فروش برند

شرایط اجاره و خرید برند در تهران از نظر قانونی تقریبا یکسان هستند. در هر یک از این رویه های قانونی باید به دفترخانه های اسناد رسمی مراجعه کرده و این پروسه را با این روش دنبال کنید. تفاوت اجاره و فروش برند به مدت زمان استفاده از حقوق نام تجاری مورد نظر مربوط می شود. با استفاده از شرایط فروش برند حقوق و امتیازات نام تجاری فروشنده برای همیشه به خریدار منتقل می شود و هیچ گونه ادعایی از سوی فروشنده در خصوص استفاده از برند قابل پذیرش نیست.

اما با استفاده از شرایط اجاره برند، حقوق و امتیازات نام تجاری در بازه های زمانی توافق شده بین طرفین در اختیار افراد خریدار قرار می گیرد. با استفاده از این شرایط ویژه می توانید بدون نیاز به ثبت قانونی برند و طی مراحل طولانی مربوط به آن برند خود را در اختیار داشته باشید. شرایط ویژه خرید برند در تهران به صورت کامل برای انتقال همه جزییات و کلیات نام تجاری مورد نظر انجام می گیرد و هیچ محدودیتی برای خریداران به وجود نمی آورد. شما می توانید همین الان برای خرید نام تجاری مورد نظر در زمینه های شغلی و فعالیت های گوناگون اقدام کنید.

خرید انواع برند تهران
خرید انواع برند تهران

قیمت خرید برند در تهران

خرید برند در تهران با هزینه های بیشتری نسبت به فرایند ثبت آن انجام می گیرد. اما با در نظر گرفتن پروسه طولانی ثبت برند شرکت ها، این هزینه ها برای مشتریان مقرون به صرفه خواهد بود. در فرایند خرید برند شما علاوه بر هزینه های ثبت برند باید کارمزدهایی را به شرکت های خدماتی پرداخت کنید. به این ترتیب هزینه مربوط به خرید علامت تجاری کمی افزایش می یابد.

با وجود هزینه های بیشتر، استفاده از این خدمات در وقت و زمان و انرژی شما صرفه جویی می کند. همچنین با خرید برند می توانید بدون هیچ ریسکی، نام تجاری مورد نظر را برای کسب و کار خود انتخاب کنید و بدون ارائه اظهارنامه و محدودیت های رد نام انتخابی، برند خود را تحویل بگیرید. به همین خاطر بسیاری از کارفرمایان از این شرایط ویژه استفاده می کنند. به طور کلی این هزینه ها از شرایط به خصوصی تاثیر می پذیرند. مثلا اگر برند مورد نظر به صورت جزیی در اختیار کارفرما قرار بگیرد و برخی محدودیت ها در خصوص استفاده از آن وجود داشته باشد، هزینه استفاده از آن برای افراد بسیار به صرفه تر خواهد بود.

قرارداد فروش برند چیست؟

یکی از مهمترین اصولی که در فرایند خرید برند در تهران مورد توجه قرار می گیرد، بستن یک قرارداد رسمی در دفاتر ثبت است که اهمیت زیادی برای رسیدگی به پرونده حقوقی شما خواهد داشت. در قرارداد فروش برند که در دفاتر اسناد رسمی ثبت می شود، نام دو طرف معامله ثبت می شود و این مسئله رسیدگی به اختلافات پیرامون این قرارداد را ساده تر می کند. علاوه بر این مرحله، پروسه ای نیز در قوه قضاییه برای انتقال مالکیت معنوی برند مورد نظر انجام می شود که برای فروشنده و خریدار مزایای بی شماری به همراه دارد.

مراحل اداری کار باید به صورت رسمی در سازمان های ذی ربط انجام شود تا پروسه انتقال سند به صورت قانونی انجام شود. در خصوص طی مراحل قانونی فروش برند باید حتما از نظرات وکلا و مشاورین آگاه این زمینه استفاده کنید. با استفاده از این شرایط می توانید با اطمینان خاطر این مراحل را پشت سر بگذارید.

 

مهمترین مزایای خرید برند

  • در صورت خرید برند در تهران از شر مراحل اداری طولانی و سختگیری های کارشناسان دولتی راحت می شوید. با وجود این قابلیت ها در آرامش بیشتری برند تجاری خود را ثبت کرده و در این حوزه فعالیت خواهید داشت.
  • با به کارگیری این شرایط ویژه می توانید بدون نیاز به مدارک خاصی اعم از جوازهای تاسیس و پروانه های کسب و… برند خود را راه اندازی کنید. در این زمینه حتی نیازی به احداث مکان برای راه اندازی شرکت ندارد. به این ترتیب اداره امور برای شما بسیار ساده تر می شود و مشکلی در این زمینه ندارید. دریافت هر یک از جوازهای نام برده نیازمند طی مراحل گوناگون و پرداخت هزینه های بالا است.
  • به دلیل عدم نیاز به دریافت مجوزهای مختلف برای خرید برند در تهران هزینه های شما به شدت کاهش می یابد و نیازی به پرداخت مبالغ هنگفت به اداره مالیات و سایر سازمان های مربوطه ندارید. این مسئله برای سرمایه گذاران نوپا اهمیت زیادی دارد و انجام امور اداری راه اندازی برندهای تجاری را ساده تر می کند.
  • با خرید برند در تهران هیچ نیازی به مراجعه به سامانه های پیچیده دولتی نخواهید داشت. هر یک از این سامانه ها باید زیر نظر کارشناسان رسمی تکمیل شوند تا مراحل ثبت نام شما و ارائه اظهارنامه برای ثبت برند تکمیل شود. با به کارگیری این خدمات بدون هیچ نیازی به این خدمات برند خود را راه اندازی خواهید کرد.

چرا برند داشته باشیم؟

خرید برند در تهران برای گسترش فعالیت های شما در هر زمینه تجاری و اقتصادی مزایای بی شماری دارد. با استفاده از این شرایط ویژه، کیفیت عملکرد شما در هر حوزه ای به شدت ارتقا می یابد. برندهای تجاری در زمینه های پوشاک، محصولات بهداشتی، امور الکترونیکی و… مورد استفاده قرار می گیرند و به عنوان یک معرف مهم در این حوزه شناخته می شوند. در سال های اخیر برندسازی در ایران بیشتر مورد توجه می گیرد و سرمایه گذاری های کلانی برای افزایش محبوبیت هر یک از این برندها انجام می شود.

در این زمینه باید به اقدامات پس از خرید برند در تهران نیز دقت داشته باشید. زمانی که صاحب یک برند تجاری شدید باید برای پیشرفت آن برنامه ریزی کنید. در این خصوص باید از طریق شبکه های اجتماعی امور تبلیغاتی مربوط به آن را انجام دهید تا به مرور زمان از امتیازات و شهرت و محبوبیت برند خود استفاده کنید. با گسترش برند تجاری، کسب درآمد از آن نیز به سهولت انجام می شود.

برندهای آماده چه ویژگی هایی دارند؟

برای خرید برند در تهران به ویژگی ها و مشخصات برندهای از پیش ثبت شده دقت داشته باشید. یک برند آماده پس از انجام کلیه مراحل قانونی در سامانه های صنعت و معدن کشور در اختیار فروشنده قرار می گیرد. این برندها در زمینه های کاری مختلف ثبت می شوند و برای انجام انواع فعالیت ها به کار می روند. شما می توانید با توجه به زمینه کاری خود هر یک از این برندها را انتخاب کنید. در این خصوص حتما از نظرات کارشناسان فنی کمک بگیرید.

همچنین در خصوص خرید برند در تهران به جزیی یا کلی بودن امتیازات آن دقت داشته باشید. در صورتی که برند به صورت جزیی به شما منتقل شود برخی از امتیازات و تسهیلات ویژه مربوط به آن را دریافت نمی کنید. اما با دریافت کلیات طبقات یک برند همه امتیازات آن در اختیار شما قرار می گیرد. در این شرایط هزینه بیشتری برای خرید برند پرداخت خواهید کرد. در خصوص خرید برند در تهران حتما با کارشناسان این حوزه مشورت به عمل آورید و مناسب ترین شرکت ها را برای دریافت این خدمات انتخاب کنید.

جمع بندی

برای خرید برند در تهران ابتدا باید به اصالت برند توجه کنید و از اعتبار و قانونی بودن آن اطمینان حاصل کنید. مشورت با کارشناسان حقوقی و امور ثبتی ضروری است تا از ابعاد قانونی معامله آگاه شوید. همچنین برند باید به صورت قانونی ثبت شود و مدارک مربوطه باید بررسی شوند. نکات مهمی از جمله طراحی و نام برند، هزینه های مربوط به تغییرات ظاهری و اعتبار فروشنده باید در فرآیند خرید برند مدنظر قرار گیرند. برای انجام معامله به مواردی مانند مدارک شناسایی، گواهی نامه های ثبت و صلح نامه بین طرفین توجه کنید.

در روند خرید برند اجاره و فروش دارای تفاوت های قانونی است. با اجاره برند حقوق نام تجاری به مدت زمان مشخص به خریدار منتقل می شود، در حالی که با فروش این حقوق برای همیشه منتقل می شود. موجودیت های حقیقی و حقوقی برای خرید برند نیازمند مدارک متفاوتی مانند کارت ملی، شناسنامه و مدارک ثبتی هستند. خرید برند با رعایت نکات اصولی و قانونی می تواند امکان دستیابی به نام تجاری قانونی و معتبر برای کسب و کار را به شما فراهم کند. این فرایند به شما امکان می دهد تا با استفاده از ابزارهای برندینگ، شناخت و اعتبار بیشتری در بازار های مختلف داشته باشید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید