ثبت شرکت چند منظوره

ثبت شرکت چند منظور

ثبت شرکت منظوره به این معناست که،
شرکت شما فعالیت های گوناگونی از جمله تولید، پخش و سرویس دهی را انجام می دهد.
بسیاری از شرکت های معتبر در زمینه های مختلف، فعالیت های خود را به یک چارچوب مانند تولید محدود نمی کنند،
بلکه در قالب همان شرکت اقدام به پخش محصول در سطح بالا نیز می کنند،
این گونه میزان سود بدست آمده از فعالیت شرکت چندین برابر خواهد شد.
معمولا در اینگونه شرکت ها هر یک از شرکا یا موسسین یکی از بخش ها را مدیریت خواهد کرد.

در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا شما را با مدارک و مراحل ثبت شرکت چند منظوره آشنا کنیم:

مدارک ثبت شرکت چند منظوره:

فرم تقاضای ثبت شرکت را تکمیل نموده و ارائه دهید.

اساسنامه شرکت چند منظوره را که توسط سهامداران شرکت امضا شده و مهر شرکت در آن درج شده است را ارائه نمایید.

اعضای هیئت مدیره شرکت باید گواهی عدم سو پیشینه (سو سابقه) ارائه دهند.

شرکتنامه شرکت چند منظوره باید تکمیل شود و ارائه گردد.

دو نمونه تقاضانامه شرکت چند منظوره باید کامل شود و به امضای سهامداران شرکت برسد.

کلیه ی سهامدارن، هیئت مدیره و اعضا باید فتوکپی مدارک هویتی (کارت ملی و شناسنامه) خود را ارائه نمایند.

اگر نیاز به مجوزهای لازم جهت ثبت شرکت چند منظوره باشد، باید در جهت اخذ مجوز اقدام نمایید.

آگهی ثبت شرکت و تغییرات آن که در روزنامه رسمی چاپ شده است همراه مدارک ارائه گردد.

مبلغ هزینه ثبت شرکت پرداخت شود و رسید آن همراه با سایر مدارک ارائه شود.

تصویر امضا شده ی صورتجلسه مجموع عمومی، توسط سهامدارها، هیئت مدیره و بازرسین امضا شود و ارائه گردد.

ثبت شرکت چند منظوره

مراحل ثبت:

فردی که متقاضی ثبت شرکت چند منظوره می باشد باید مدارکش را به سازمان ثبت شرکت تحویل داده، هزینه ثبت شرکت را پرداخت نماید و تکمیل پرونده انجام دهد.

سپس متقاضی باید نام های پیشنهادی خود را برای ثبت شرکت با اولویت بندی اعلام نماید که ضمیمه پرونده اش شود.

پرونده درخواست کننده توسط کارشناسان سازمان ثبت شرکت مورد بررسی قرار می گیرد و در صورتیکه پرونده کامل باشد به کارشناسان بخش کامپیوتر تحویل داده می شود تا اطلاعات، اسناد و مدارک شخص متقاضی را به سیستم وارد نمایند.

سپس نام های پیشنهادی توسط کارشناسان بررسی می شود و نامی که تاکنون ثبت نشده و ریشه فارسی داشته باشد به ترتیب اولویت متقاضی مورد تایید قرار می گیرد.

پس از مشخص کردن نام، پرونده در اختیار کارشناس تاسیس شرکت قرار می گیرد. کارشناس تاسیس شرکت بررسی های لازم را از جهت نوع، موضوع و سایر موارد انجام داده و در صورت ناقص بودن به متقاضی بازگردانده می شود تا تکمیل گردد.

در صورت کامل بودن پرونده و مورد تایید واقع شدن ثبت شرکت چند منظوره، آگهی تاسیس شرکت صادر می شود.

پس از مراحل فوق شخص درخواست کننده باید جهت دریافت مهر و امضا به اداره ثبت شرکت ها مراجعه نماید.

بعد از انجام کلیه ی مراحل، آگهی ثبت شرکت چند منظوره در روزنامه رسمی چاپ می شود.

ثبت شرکت چند منظوره پروسه ای زمان بر و پیچیده است، اگر تمایل دارید شرکتی ثبت نمایید که بصورت همه کاره و در چندین حوزه فعالیت نماید می توانید با موسسه حقوقی تکسفیر تماس حاصل نمایید و از مشاوره کارشناسان این مجموعه استفاده نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 3 =