[av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” template_class=” av_uid=’av-lqxfrwm7′ sc_version=’1.0′ admin_preview_bg=”]
مدارک لازم جواز تاسیس
[/av_textblock]
[av_heading heading=’اخذ جواز تاسیس’ tag=’h3′ style=’blockquote elegant-quote elegant-centered’ subheading_active=” show_icon=” icon=’ue800′ font=’entypo-fontello’ size=” av-medium-font-size-title=” av-small-font-size-title=” av-mini-font-size-title=” subheading_size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” icon_size=” av-medium-font-size-1=” av-small-font-size-1=” av-mini-font-size-1=” color=’custom-color-heading’ custom_font=’#edae44′ icon_color=” margin=” margin_sync=’true’ padding=’10’ icon_padding=’10’ link=” link_target=” id=” custom_class=” template_class=” av_uid=’av-lslga5rp’ sc_version=’1.0′ admin_preview_bg=”][/av_heading]
[av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” template_class=” av_uid=’av-lslg9ewh’ sc_version=’1.0′ admin_preview_bg=”]
جواز تاسیس یک مجوز رسمی است که به یک شرکت یا سازمان صادر میشود و اجازه راه اندازی و اداره کسب و کار را میدهد. این مجوز معمولاً توسط مقامات دولتی یا نهادهای مربوطه صادر میشود و ممکن است شامل شرایط و مقرراتی برای شروع و اداره کسب و کار باشد.
درخواست و دریافت یک جواز تاسیس برای یک کسب و کار میتواند مراحل مختلفی را شامل شود، از جمله تعیین نام و نوع شرکت، ثبت شرکت، تأیید مکان کسب و کار، پرداخت هزینههای مربوطه و پایبندی به مقررات محلی و ملی مربوط به ایجاد کسب و کار. علاوه بر این، این مجوز ممکن است شامل دیگر مسائلی مانند مالکیت شرکت، مدیریت کسب و کار، مشخصات محصولات یا خدمات ارائه شده، بهبود محیط زیست و سلامت، استفاده از مصالح و منابع محلی و دیگر موارد مرتبط باشد.
[av_heading heading=’مدارک لازم برای دریافت جواز تاسیس ممکن است شامل موارد زیر باشد:’ tag=’h3′ style=’blockquote elegant-quote elegant-centered’ subheading_active=” show_icon=” icon=’ue800′ font=’entypo-fontello’ size=” av-medium-font-size-title=” av-small-font-size-title=” av-mini-font-size-title=” subheading_size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” icon_size=” av-medium-font-size-1=” av-small-font-size-1=” av-mini-font-size-1=” color=’custom-color-heading’ custom_font=’#edae44′ icon_color=” margin=” margin_sync=’true’ padding=’10’ icon_padding=’10’ link=” link_target=” id=” custom_class=” template_class=” av_uid=’av-lslg8zu9′ sc_version=’1.0′ admin_preview_bg=”][/av_heading]
[av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” template_class=” av_uid=’av-2h0adw’ sc_version=’1.0′ admin_preview_bg=”]
1. درخواست تاسیس شرکت یا کسب و کار:
– معمولاً شما باید یک فرم درخواست تاسیس و ثبت شرکت یا کسب و کار را پر کنید که حاوی اطلاعات اساسی مانند نام شرکت، نوع فعالیت اقتصادی، آدرس و اطلاعات تماس میباشد.
2. اسناد هویتی:
– شامل اسناد هویتی مدیران و صاحبان شرکت که ممکن است شامل کپی کارت ملی یا پاسپورت باشد.
3. گزارش مالی و اقتصادی:
– این ممکن است شامل بررسی مالیاتی، گزارش سود و زیان، و اطلاعات مالی دقیق شرکت یا کسب و کار باشد.
4. مستندات حقوقی:
– مثل عقد تأسیس یا مواد مورد تأیید واجدین شرایط که ممکن است اعضای شورای مدیره یا سایر افراد مرتبط با شرکت را تعیین کند.
5. تأیید اداری:
– مدارکی که تأیید اداری و مجوزهای لازم از ادارات مربوطه را نشان میدهد.
6. اطلاعات مالی بانکی:
– شامل مدارک و اطلاعات مربوط به حسابهای بانکی و اظهارنامههای مالی ممکن است برای ثابت کردن صلاحیت مالی شرکت یا کسب و کار مورد نیاز باشد.
[/av_textblock]